Blogta yayınlanan her türlü içerik; blog yazarının onayı olmadan kullanılamaz.
Profil sitelerinde ogaybende nicki ile hesabım yoktur.

22 Eylül 2011 Perşembe

9 Gay Soldier


Başlığa bakıp asker fantazili bir porno filmden bahsedeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz :)) Konu benim asker olmam için şubeye gidişim ve başımdan geçenler hemen aç parantez (ben eşcinselim demedim merak etmeyin o yüzden başımdan pek öyle aman aman bişi geçmedi zaten sadece askerlik kararı aldırmak isteyeceklere bazı ön bilgi diyelim o.O kapa parantez)

Eşcinsellik ve Askerlik konusu her zaman tartışılan bir konu olmaya devam ediyor; yine geçenlerde birinin askeriyeden aldığı rapor ile ilgili haberler dönüyor idi ortalıkta. Ben kendi penceremden olaya şöyle bakıyorum; Askeriyenin eşcinselliği psikolojik bir bozukluk olarak görmesi ve eşcinsel olan birini direk çürüğe çıkarması elbette kabul edilemez bir durum lakin; hem askeriye böyle kızarken hem de eşcinselliğini askerlikten yırtma meselesi olarak görmek ise ap ayrı bir ikiyüzlülüktür. Bildiğim kadarıyle kendin eşcinsel olduğunu beyan etmedikçe seni Askeri Hastanelere muayene için göndermiyorlar. Aşırı feminen hareketlerin var ise ve bu ön muayene esnasında oradakilerin dikkatini çeker ise o zaman kendiliğinden sevk edebilirler ki ben bunu anlarım onaylarım zira homoseksüel dünyanın denyo sözüm ona erkeklerinin alay konusu olacağı apaçık ortadadır. Hepimiz de biliyoruz okul yıllarında bu tarz kişilerin başına gelenleri. Askeriye ye eşcinsellere yapılan ayrım için kızar iken, eşcinselliğini bu kurumdan yırtmak için kullananlara da kızmamız gerekir. Askere gideceğimden dolayı ve eşcinsel olduğumu beyan etmediğimden dolayı askeri hastane ayağında ne gibi şeylere maruz kalacağımızı bilmediğimden, bu tarz olaylara maruz kalanların yazdıklarını okumanızı tavsiye ederim. Pembe Teskere olarak adlandırılan belgeyi alabilmek için eşcinsel olduğunuzu kanıtlayacak bir çok prosedür uyugulanıyor imiş. Bunların arasında ilişki esnasında çekilmiş resim istedi diyen de var, istemedi diyen de. Ailenizi çağırıyor onlara soruyorlar diyen de var. Artı resim olayında siz pasif konumda olmanız gerekiyormuş falan fıstık :O

Gelelim benim muayeneme;

Efenim sanki askeriyeye çok meraklıymışım gibi her yoklama zamanı koştura koştura şubeye gittiğimden mütevellit iyice ezberledim prosedürleri. İlk muayeneme lise bittikten sonra üniye gitmeden önce gitmiştim. Tabi önceden gidenlerin "adamın sikine kadar bakıyorlar olm" telkinleri ile kafamda bin bir türlü düşünce uçuşarak. Hayır benim sikime baksalar ne olacak taşağım tekmiş çiftmiş sana ne di mi lol Yalnız şöyle bir şey var askeri personel olmak için hani subay vs sınavlara giriliyor ya oradaki sağlık muayenesinde içerideki doktor kişiyi çağırıp donunu indir kafanı havaya kaldır diyormuş o.O sonrada taşak kontrolü yapıyormuş ahahaha (bizzat bunları yaşayan birisi anlattıydı) öhm konu dağılmasın, soyunacağımızı bildiğimden dolayı beden eğitimi derslerinde sırf üzerimi soyunmamak için hep nöbetçi olan ben bu sefer içime şort giyip şubeye gittim :))) hazırlıklı gittim yani lol neyse eğer yabancı şube iseniz yani yaşadığınız yer ile doğduğunuz yer daha doğrusu nüfusa kayıtlı olduğunuz yer farklı ise her belgeden çifter çifter yapıyorsunuz haberiniz olsun ASAL internet sitesinde yazanları 2 ye çıkarın çünkü siz yabancısınız lol

çok mu uzun oldu ne devam edicem... (aman çok matah bir şey anlatacam ya ahahha)

Şuradan Devam...

9 yorum:

  1. tangayla gitmeyi düşündüm ikincisine.

    YanıtlaSil
  2. soyunmak mı? gümüşsuyunda birtek t-shirtümü çıkarttığımı hatırlıyorum; dona kadar gelmiyorlar, hoş bazıları görmek isteyebiliyormuş :)

    bir askerlik anısı;

    bunu forumda da anlatmışımdır, sesiyle hareketleriyle feminen tavırları olan bir asteğmen vardı bulunduğum bölgede. bizim kısa dönem tertipler bunu görünce biri resmen köpürdü " valla bana dokunmasın gebertirim bla bla bla..." gibi abartılı öfkesini açıkça belli eden laflar, diğer askerlerde bu elemanın arkasından hep imalı konuşurlardı... neyse bizim bu kısa dönemler naif yapıdaki asteğmenin bulunduğu tabura düştüler. terhis döneminde tekrar yukarıdaki lafı eden arkadaşla bir araya geldiğimizde bu sefer "lafının arkasında duran, askerine kazık atmayan bir adam" diye bahsederken bizim astek'ten diğer rütbelileri bi güzel sövüyorlardı; kendilerine ve diğer askerlere davranışlarından ötürü... asteğmen'de kızdığında rütbesini konuşturabiliyordu, sonuçta iş rütbeye bakıyor.

    uzun dönemler arasında o kadar sıkılan elemanlar vardı ki; öpüşme denemesi yapanlar, duşlarda ve sonrasında cinsel şakalar ve espriler... bunları abazalıktan yaptıklarına eminim...

    sonuçta eğer eşitlik isteniyorsa, eşcinsellik askerliğe engel bir durum değil; hem pembe teskere alıp hem anayasal eşitlik istiyoruz demek bence pek olmuyor. ama vicdanen askerliği yapmamayı anlayabilirim; sonuçta ömrü boyunca kavga etmemiş, asabi tavırları olmayan biri olaraktan; askerden gelince orada kamuflaj ve silahla çektirdiğim fotoğrafları attım...

    emir ve kurallara uyduktan sonra sorun yaşamazsın, zaten bulunduğum yerde nöbette dışarıdaki düşmana bakılacağına, elemanlar hep içeriye bakıp komutanı kontrol ediyorlardı :/

    YanıtlaSil
  3. ahahaha hep böyle kursağımızda bırakmasana lannn

    YanıtlaSil
  4. aaa olmadı ama. biraz daha ertelesen askeriye seni yaş haddinden almıycaktı zaten hohoh. :P

    ayrıca karakedi, oturup böyle 2 paragraf yorum döşenirsin ama blogda tık yok. ayıp ayıp. :/

    YanıtlaSil
  5. @x-coach; tanga hımm iyi fikir sana da ne yakışır :))

    @karakedi; bazı uygulamalar ilden ile değişiyor demek ki; ama başlarda neden soyuyorlar ki yahu derken neden soymak durumunda kaldıklarını daha sonradan anladım "gerekli"

    @lazanya; ahaha tamam yazıcam; yazı uzun olacak diye kırpmakansa 2 ye böler geniş geniş yazarım dediydim :P :))

    @evoğlansısı; senin de asker maceralarını bekliyoruz efenim yemekhanede 5 hamada 15 yatakta 20 depoda 25 çarşı izninde sayamadım bile temalı ahahahahah

    YanıtlaSil
  6. Bildiğim kadarı ile eskiden isteniyormuş o fotoğraflar..şimdi bir yetkili ile konuşup, ona göre karar veriliyormuş..bir sohbet ortamında duymuştum.."oraya giderken sakal-bıyık ne varsa kes" diye tavsiye veriyordu anlatan :) bana kalırsa diğer erkekler gibi gayler de askere gitmeli, orası ayrı

    YanıtlaSil
  7. ay tabi yakışır. aaa.
    lazanya +1 filan.

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top